SAYI 131 / 01 MART 2007

 

SANTA MARIA DE BUENOS AIRES'İN İNCİSİ SAN TELMO



Aslı Pelit
[email protected]



Buenos Aires. Sadece muhteşem mimarisi yüzünden değil, genelinde hissedilen pozitif havası ve Avrupalı olduğu kadar Latin sıcaklığını taşıyan tarzı ile, biz İstanbulluları hiç yüzüstü bırakmayacak bir şehirdir burası, 17 saatlik uzun yolculuğu göze almaya değecek kadar!

Buenos Aires sakinlerine “porteños” derler,